דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע הזנחה מושכת אליכם צרות ופלונטרים? 

מאת    [ 09/08/2008 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 1866 פעמים ]

מדוע הזנחה מושכת אליכם צרות ופלונטרים? / מאת יואב ברנזון



הזנחה נובעת מעצלות רגשית



מי שמזניח את חיו ואת הטיפול והטיפוח האישי - הוא אדם עצל מבחינה רגשית שאינו אוהב את עצמו מספיק ושהאני שלו אינו חשוב לו די הצורך. זכרו, אם אתם דוחים דברים בצורה כרונית, אם אינכם מטפלים ומטפחים את הרכוש שלכם, אם אתם מזניחים את הטיפול שלכם בסידורים אישיים - לא רק שאינכם חוסכים מעצמכם טרחה, אלא שאתם מושכים לחייכם עבודה מאומצת ומכבידה בהרבה, צרות, פלונטרים, מתחים ואי הבנות.



אל תזניחו דברים. אל תדחו תוכניות, חלומות, תשוקות או תאוות. אל תתעלמו מהסידורים הקטנים. נסו תמיד לשמור על "שולחן נקי" - זה הדבר שיביא לחייכם בהירות, מיקוד ושלווה. זכרו, הידיעה שהכול באמת מאורגן ומסודר בחייכם היא זו הדוחה מעליכם דאגות, טרדות, מחשבות כפייתיות ולחצים.



הרגילו את עצמכם להיות ערניים ויעילים



מכונת הכביסה שוב נוזלת - ואינכם מזמינים את הטכנאי מחוסר זמן. שוב נגמר הסוכר בבית, ולא דאגתם לרכוש כמה אריזות אקסטרה מראש. הפרחים בכניסה לבית קמלים כי שכחתם השבוע להשקות. הכלים בכיור מצטברים ועוד לא הגעתם אליהם בכלל. הרכב מבולגן ולא שטוף - אבל למי לעזאזל יש בכלל זמן להגיע לזה? אם המחשבות האלה ודומות להם מוכרות לכם - סימן שאתם כבר מזניחים את חייכם.



הרגילו את עצמכם שלא להתעצל עוד אלא ללמוד כיצד לעשות דברים כאן ועכשיו. השקיעו עוד דקה לפני היציאה מהבית - והשקו את הצמחים. כשאתם קונים סוכר - רכשו כמה חבילות וארגנו אותם בביתכם לכל צרה שלא תבוא. אם יש לכם תקלה כלשהי בבית - טפלו בה מייד וללא דיחוי. אל תמתינו למשברים ולשרפות - הקדימו תרופה למכה. זכרו, ככל שאתם מאורגנים יותר ומגיבים לבעיות שמתעוררות בחייכם בצורה מהירה ונקודתית יותר, כך גדלה היכולת שלכם להתמודד עם לחצים גדולים יותר והיכולת שלכם להיות שקטים, ברורים וממוקדים במצבי אי וודאות.



להזניח את החיים - פירושו להזניח את עצמכם



בכל פעולה שאתם עושים - הקפידו על יסודיות. עשו דברים עד הסוף. אל תשאירו זנבות רופפים - כי הזנבות הללו יצליפו בכם בכוח בחזרה יום אחד. זכרו, כל מה שאתם דוחים או מזניחים - חוזר אליכם כבומרנג גדול יותר. לכן, עדיף לטפל בבעיה כשהיא עוד קטנה מאשר לנסות לפתור תקלה שהלכה והסתבכה והפכה לפלונטר מורכב ובעייתי להחריד.



והכי חשוב - רק מי שרוכש לעצמו תודעת טיפוח בלתי פוסקת מסוגל ליצור לעצמו חיים דינאמיים, מרגשים, מעניינים ומצליחים. לעומת זאת, כאשר אנו מזניחים את חיינו - אנו עוצרים במו ידנו את ההתקדמות שלנו בחיים. אנו דוחים ומעכבים דברים חדשנים וטובים מלבוא לחיינו.



וטיפ לסיום: הזנחה מזינה אנרגיה של מוות ותקיעות בחיינו. טיפוח מעורר חיים, חידושים והצלחות.


יואב ברנזון http://www.ybc.co.il הוא מומחה, מנטור ומאסטר בעל שם לאומי ובינלאומי בנושא ההצלחה העסקית והזוגית בחיים. הוא עוסק ביעוץ זוגי ועסקי ב-18 השנים האחרונות .

הוא פיתח את שיטת 4 הצעדים http://www.ybc.co.il/fs.htm - שיטה עולמית ייחודית להצלחה מהירה ועמוקה בעסקים, בזוגיות ובכל יתר תחומי החיים.

הוא כתב 7 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם.

הוא פרסם למעלה מ-1,500 מאמרים בתחום הצמיחה האישית, הזוגיות, הפיתוח העסקי וההצלחה.

הוא פיתח טכניקות ייחודיות המאפשרות לתכנת את תת-המודע מחדש. תכנות הוא תהליך מהיר המאפשר לנצל את היכולות התת-הכרתיות והלא מודעות כדי להגיע במהירות להצלחה יוצאת דופן ולרכוש יתרון ניכר על פני אנשים "רגילים" שלא עברו תכנות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב